Mijn kerstcadeautjes

PicMonkey Collage

Sinterklaas vieren we eigenlijk nooit. Maar kerst daarin tegen wel, wij doen altijd cadeautjes onder de kerstboom. Dat is elk jaar heel leuk en gezellig, ik ben ook dit jaar weer lekker verwend met veel leuke cadeautjes. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien wat anderen hebben gekregen dus ik dacht dat het wel leuk zal zijn om mijn cadeautjes te laten zien!

2014-12-31 14.49.54 - Edited

Als eerst pakte ik dit doosje uit van Lucardi. Daar zaten deze mooie zilveren oorbellen in. Je kan ze op de foto niet zo goed zien maar het zijn een soort van 3 staafjes. Eentje is glanzend, de middelste heeft twee steentjes en de andere is mat. Ik heb ze sinds ik ze heb niet meer uitgedaan.

2014-12-31 14.54.11 - Edited

2014-12-31 14.54.29 - Edited

Ik wilde al heel lang iets van The body shop proberen want het merk is natuurlijk heel populair en ik heb nog niemand gehoord die de producten niet fijn vind. Alleen zijn de producten best wel prijzig vind ik zelf. In dit school book of joy uit de kerstcollectie zitten vier mini verpakkingen. Dit vind ik heel handig want zo kan ik in één keer vier producten proberen. In dit boek zit de geur vanilla brullee. Er zit een lip balm, een klein hartjes zeepje, een mini douchegel en een mini body butter in.

2014-12-31 14.55.20 - Edited

Yes ik heb hem eindelijk een keer! Snow fairy van Lush. Ieder jaar als de kerstcollectie er weer is zijn alle beautybloggers helemaal lyrisch over deze douchegel. Nu snap ik ook waarom! Hij ruikt echt heeeerljk! Ook het is leuk dat hij roze is en glitters heeft.

2014-12-31 14.56.11 - Edited

Nog iets wat ik al heel lang wilde, een goede krultang. Ik had er al een waar warme lucht uit wordt geblazen maar die werkt voor geen meter. Dit is gewoon een normale krultang. Ik heb hem al twee keer gebruikt en hij werkt echt superfijn.

edit

Als kreeg ik nog het een boek: elke dag een vraag. Dit is een soort dagboek waarin je vijf jaar lang elke dag een vraag beantwoord. Het klinkt zo misschien een beetje vaag maar ik zal hier nog wel een artikel over schrijven.

Dit zijn alle cadeautjes die ik hebt gekregen. Zoals ik al zei ben ik goed verwent :).

Wat heb jij gekregen voor kerst?

Liefs, Kylie

7 gedachtes over “Mijn kerstcadeautjes

Geef een reactie

