Get to know me tag!

gettoknowme

Omdat ik nog maar net deze blog ben begonnen leek het me wel leuk om de Get to know me tag te doen zodat jullie mij wat beter leren kennen. Het zijn echt heel veel vragen dus laten we gelijk beginnen!

Geboortejaar?

Ik ben geboren in 2001.

Hoelang ben je?

Ik meet me eigenlijk nooit dus ik zou het niet weten. Ik ben in ieder geval niet klein.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Ik typ dit op 27 december, vanochtend dacht ik eraan dat ik een superleuke kerst heb gehad.

Waar ben je op dit moment?

Thuis, op mijn kamer en ik zit achter mijn bureau.

Singel/relatie?

Singel!   

Beschrijf jezelf kort maar krachtig:

Eumm… Ik ben een vrolijk meisje dat dol is op beauty, fashion en bloggen.                                                                                  

gettoknowme2

Guy/girlcrush?

Guycrush heb ik niet echt. En een girlcrush op Taylor Swift, of nou ja, ik ben heel erg fan van haar.

Wat zou je op dit moment graag willen?

Dat de vakantie nog wat langer duurt haha.

Wat is je doel in het leven?

Het klinkt misschien cliché maar dat is toch wel echt gelukkig zijn. Hoeveel geld of andere dingen je ook hebt  daar kun je alleen maar blij mee zijn als je gelukkig bent volgens mij.

Waar ben je bang voor?

Spinnen en andere enge beesten, maar ook alleen in het donker zijn vind ik niet zo prettig. En natuurlijk dat er iets ergs gebeurt met iemand waar ik van hou.

Heb je je rijbewijs?

Ik ben 13 dus dat lijkt me niet haha.

gettoknowme3

Nagellak of lippenstift?

Dan kies ik voor nagellak. Ik bent toch meer van de lipgloss en voor altijd niks op mijn nagels lijkt mij ook zo saai.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Ik denk dan toch de zomer. Lekker weer, lange vakantie en mijn verjaardag. Maar ook de winter met alle feestdagen vind ik heel gezellig.

Wil je ooit trouwen?

Ja ik denk het wel. Het lijkt mij wel heel mooi.

Ben je een healthy freak?

Nee haha, daarvoor hou ik veel te veel van lekker eten, chocola, snoep, chips en alle andere lekkere dingen.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb behoorlijk lang en bruin haar.

Welk kleding of make-up wil je op dit moment heel graag?

Al mijn gekleurde en broeken met print worden te klein dus daar wil ik wel een paar nieuwe van hebben. Voor de rest kan ik zo even niks bedenken.

Heb je tattoos?

Nee!

Heb je piercings?

Alleen als oorbellen meetellen.

Draag je bril?

Nee, gelukkig heb ik goede ogen. Ik hoop ook dat, dat altijd zo zal blijven.

Wat is jouw perfecte pizza?

Een pizza met: kaas, paprika, ham en ananas. Simpel maar wel lekker.

Favoriete eten/drinken?

Favoriete eten heb ik niet echt, ik lus alles wel. Bij favoriete drinken ga ik toch wel voor cola, alleen drink ik dat niet zo vaak.

Wat is je favoriete parfum?

Het lijkt misschien raar maar dat is Like a jump in the pool van Essence. Die ruikt echt heel lekker en is dan ook bijna op bij mij.

Wat is het laatst wat je kocht?

Dat was een cadeau voor een vriendin van mij die werd geopereerd.

Wat deed je vanochtend om 8 uur?

Slapen!

gettoknowme4

Favoriete ijsje?

Calippo cola, ik heb geen idee waarom maar ik vind deze gewoon heel lekker.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?

Door de week moet ik wel vroeg opstaan voor school maar in het weekend slaap ik wel lekker uit.

Met hoeveel kussens slaap je?

Gewoon met één kussen.

Ben je ochtend of avond persoon?

Eigenlijk allebei wel een beetje maar als ik dan moet kiezen denk ik toch wel een ochtend persoon.

Ben je geordend of rommelig?

Geordend! Ik kan er niet tegen als mijn kamer een rotzooi is.

Wat verwacht in tien jaar te hebben bereikt?

In ieder geval dat ik mijn diploma en mijn rijbewijs heb. Ook hoop ik dan mijn eigen huisje of flatje te hebben.

Wat mis je op dit moment?

Dat het lekker warm is en ik zonder jas naar buiten kan.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Oeh, dit vind ik een lastige vraag. Mijn benen ofzo, ik heb geen idee.

Ben je verlegen?

Ja best wel!

Heb je een accent?

Nee.

Zussen/broers, hoe oud?

Ik heb één zus Mila en zij is 15.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?

Opstaan, klaarmaken, naar school, huiswerk, eten, bloggen, tv kijken en naar bed.

Dit was de get to know me tag. Het waren echt heel veel vragen vond ik zelf maar ik vond het wel leuk om ze te beantwoorden. Hopelijk kennen jullie me nu een stukje beter.

Liefs, Kylie

Een gedachte over “Get to know me tag!

Geef een reactie

