Welkom!

Hey allemaal, Welkom op mijn nieuwe blog!  Ik ben Kylie maar als je meer over mij wilt weten moet je even naar de about me pagina gaan, want ik wil het nu meer over mijn blog hebben.

Ik had al ongeveer anderhalf jaar een blog via blogger maar daar was ik niet echt tevreden over. Het bloggen vond ik wel heel erg leuk. Daarom heb ik een nieuwe blog aangemaakt via WordPress want daar hoorde ik goede verhalen over. Ik ben er nu ongeveer 3 weekjes mee bezig en ik moet nog wel even kijken hoe alles werkt. De layout  vind ik op zich wel oké maar kan zeker beter en natuurlijk zou ik ook graag een eigen domeinnaam willen hebben wat helaas geld kost.

Ik zal vooral bloggen over beauty en fashion maar eigenlijk over alle dingen die ik leuk vind. Doordat ik het natuurlijk ook best druk heb met school kan ik er jammer genoeg niet voor zorgen dat er elke dag iets online komt. Hier een klein schemaatje met wanneer er iets online komt:

Maandag: fotodagboek (artikel met foto’s van die week ervoor waarin ik laat zien wat                  ik allemaal heb gedaan).

Dinsdag: artikel

Donderdagartikel

Zaterdag: artikel

Dit is voor mij haalbaar en hopelijk zijn jullie het er zo ook mee eens. Ik heb in ieder geval superveel zin om weer lekker te schrijven en te bloggen. Hopelijk gaan jullie mijn blog leuk vinden!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

